Abrasiivpasta, keskmiseteraline 500 gr
На заказ, 1-5 дней
500 gr
Keskmise abrassiivsusega universaalne poleerimispasta tuhmunud ja kahjustatud värvipinna puhastamiseks. Abrassiivosakesed lihvivad tuhmunud ja pleekunud värvikihi maha, eemaldavad väiksemad kriimustused, siluvad igasugust värvi- või lakikihti. Samas toote koostises olevad keemilised puhastusvahendid eemaldavad pinnalt igasuguse mustuse, rasva, õli- ja silikoonijäägid, vanad vahad, pigiplekid jne.
Lisaks muutub toote abrassiivsus vastavalt hõõrumise tugevusele, st kui ühte kohta jõuga hõõruda, muutub see matiks, nagu liivapaberiga hõõrudes. Siis lase pinnal kuivada, pühi pastajäägid lapiga maha ja hõõru uuesti pastaga, aga vähem survet avaldades – pind muutub siledaks ja läikivaks.
Toode on silikoonivaba ja sobib hästi ka pindade puhastamiseks enne värvimist. Sobib ka värviparanduste järgselt uue ja vana värvi üleminekute lihvimiseks (lase värskel värvil mõned päevad kuivada, enne kui seda lihvima hakkad).
Samuti soovitame toodet kasutada enne auto vahatamist, eriti kui tegu on värskelt soetatud kasutatud autoga ja te ei tea, millega on pindasid eelnevalt töödeldud – C45 eemaldab kõik vanad vahajäägid ja värv saab sügavpuhastatud, enne kui sellele korraliku kaitsva vahakihi panete.
Poleerimiseks soovitame kasutada MOTIPi poleerimislappe
(kood 0777).
Mõned näpunäited kasutamise kohta:
– Pese auto ja kuivata korralikult, märjal pinnal see pasta ei tööta.
– Ära kasuta päikese käes kuumenenud värvipinnal – poleerpasta kuivab sinna kinni ja seda on väga raske maha hõõruda (ka liiga külm pind pole hea – nagu suuremosa autokeemia toodetega, saab parima tulemuse toatemperatuuril +/- 10 C).
– Enne kasutamist sega pastat korralikult, kuni ta muutub ühtlaseks paksuks ”kisselliks”.
– Töötle autokeret ühe detaili kaupa, näiteks üks uks või tiib korraga, muidu võib pasta mõnes kohas liiga ära kuivada või on muudel põhjustel raske ühtlast tulemust saada.
– Ära võta lapile liiga palju pastat, pigem võta vähem ja vajadusel natuke juurde. Kui pastat on liiga palju, hõõrud seda lihtsalt laiali ja abrasiivosakesed ei puhasta pinda. Samuti ei kuiva pasta vajalikul määral ja seda on raske maha hõõruda – siit ilmselt tuleb ka mõnede kasutajate arvamus, et COMMANDANT jätab pinna rasvaseks. Ei jäta, kui õigesti kasutada, hoopis eemaldab kõik rasvajäägid!
– Võta näpuotsaga lapile natuke pastat ja hõõru pinnale jõuliselt, nii et tunned käega, kuidas pinda puhastad. Aeg-ajalt võta pastat natuke juurde. Siis lase kuivada, kuni pind muutub halliks ja hõõru uue lapiga puhtaks. Kui pind jääb ebaühtlane või laiguline, korda kõike otsast peale – järelikult ei hõõrunud sa kõiki kohti ühtlaselt ja mõni koht sai rohkem, teine vähem puhastatud. See on ka loomulik ja on juhtunud, et mõnda kapotti on vaja 4 – 5 korda üle käia, enne kui see perfektne saab. Eesmärk on see, et kogu töödeldavalt pinnalt oleks ühtlaselt pindmine kiht maha lihvitud ja värv säraks nagu tehaseuksest väljunud autol.
– Väldi aine külmumist. Korra läbikülmunud ja sulanud aine võib küll täpselt samasugune välja näha, aga mikrostruktuur on muutunud ja pasta ei tööta enam nii nagu peab.
– Pärast COMMANDANT-iga puhastamist soovitame kindlasti pinnad vahatada, et värvi kaitsta ja saavutada veel ilusam läige. Soovitame sama tootesarja vaha CM75, aga sobivad ka kõik teised.
Poleerimispastade kohta lähemalt vaata ka artiklit ”Poleerimisest ja vahatamisest” kasulike nippide alt.
ТРАНСПОРТ
Pilt on illustratiivne ja toote tegelik värvus võib erineda piltidel kujutatavast. Kirjeldus on üldistava iseloomuga ning seal ei pruugi olla välja toodud kõik toote omadused. E-poe hinnad võivad erineda kaupluses kehtivatest hindadest. Kampaaniad e-poes võivad erineda jaekaubanduse kampaaniatest. Kampaaniatoodete kogused on piiratud ning jaekaubanduse laojäägid ja e-poe olevad kaubad ei pruugi kokku langeda, seetõttu võib eeldatav tarneaeg tellimuse vormistamisel näidatust erineda. Kui mõnda toodet tellimuse täitmise hetkel laos ei ole, teavitatakse tellijat sellest eraldi esimesel võimalusel.